Særlig for tillidsvalgte

Brug for hjælp til medlemsorganiseringen? Få inspiration fra den digitale værktøjskasse her på FOAs hjemmeside

Få hjælp til medlemsorganiseringen med de mange guides og værktøjer her på siderne for tillidsvalgte.

Når du står med en kollega, som kunne være et potentielt nyt FOA-medlem, og du gerne vil fortælle om, hvorfor det er en god idé at være medlem af FOA, så er der god hjælp at hente under medlemsorganisering på foa.dk/tillidsvalgt/medlemsorganisering.

Her finder du både de gode argumenter og får tips til at ’tage snakken’ om medlemskab, du kan blive klog på forskellene på FOA og ’de gule’, se hvad du kan gøre for eleverne på arbejdspladsen, få overblik over dine medlemmer, melde kolleger ind i FOA og meget mere.

Nye videoer om fagforening, løn og a-kasse

Vi har for nyligt også lagt nogle små illustrative videoer op, som giver en rigtig god forståelse for, hvad en fagforening egentlig er for noget, hvem der bestemmer vores løn, og hvad en a-kasse er.

Du finder videoerne nederst på denne side:

foa.dk/tillidsvalgt/medlemsorganisering

FOAs medlemsfordele - nu med fuld makeover

Et andet sted, hvor der kan være rigtig god hjælp at hente til ’medlemssnakken,’ er under FOAs medlemsfordele. Her har vi lavet et samlet overblik over alt det, man får, når man er medlem af FOA. Du kan også henvise din kollega til selv at gå på opdagelse og se, hvilke fordele han eller hun får som medlem af FOA.

Medlemsfordelene har for nyligt også fået en fuld makeover, så de nu bliver præsenteret i et nyt mere moderne design.

foa.dk/medlemsfordele