TV: Genvælg Mogens Jensen til Ældrerådet

FOA Århus opfordrer til, at århusianere over 60 år stemmer på brandmændenes tidligere tillidsrepræsentant Mogens Jensen, der genopstiller til Ældrerådet.

Valget til Aarhus Kommunes Ældreråd foregår fra d. 10. til d. 31. oktober 2017, og interesserede kan stemme elektronisk, pr. brev og ved fremmøde. Ældrerådet rådgiver Aarhus Kommune om ældres forhold, og alle borgere er stemmeberettigede, hvis de er fyldt 60 år og bor i kommunen.

Mogens Jensen har i de sidste fire år siddet i Ældrerådet, og FOA Århus støtter hans genvalg.

Gennem 13 år var Mogens Jensen tillidsrepræsentant for brandmændene, og han har altså stor erfaring med at repræsentere andre. Ligesom han kender mange ældre FOA-medlemmer og deres situation rigtig godt, da han er aktiv i FOA Århus Seniorklub. Mogens Jensen er flittig, varm, socialt engageret og har en stærk retfærdighedssans, og i ældrerådet vil han blandt andet arbejde for bedre bemandinger på plejehjem, bedre hjælp i hjemmene og gode seniorboliger, der kan betales med en almindelig pension.

Hent Mogens Jensens valgfolder her.

Mogens Jensens valgvideo ligger også på FOA Århus YouTube-kanal og Facebookside.

Se mere om Ældrerådet, og hvornår og hvordan man kan stemme på aeldreraedaarhus.dk