Nye FOA Århus medier

FOA Århus har fået en ny hjemmeside og et nyt Nyhedsbrev.

Den nye hjemmeside er mere overskuelig end den gamle og kan tilbyde langt mere. Der vil således være tv-indslag, såkaldt webtv, på hjemmesiden, som oftere vil blive opdateret med nyheder, og det vil også være muligt at hente nyhederne som lydfil.

Nyhedsbrevet kommer i en ny form, hvor modtagerne kort bliver præsenteret for samtlige historier og derefter kan vælge at læse mere, hvis de er interesserede. Nederst i Nyhedsbrevet kan tillidsfolk og andre interesserede finde opslag, de kan sætte op på opslagstavler, og blandt opslagene vil der hver gang være en smagsprøve på Nyhedsbrevet.

Nyhedsbrevet bliver udsendt til FOAs tillidsrepræsentanter, arbejdsmiljørepræsentanter, den tredjedel af medlemmerne, som har oplyst afdelingen deres emailadresser samt alle andre, der har ønsket at få Nyhedsbrevet tilsendt.

Interesserede kan altid tilmelde sig Nyhedsbrevet på hjemmesiden, og alle kan afmelde Nyhedsbrevet ved at bruge den afmeldingsfunktion, som brevet indeholder.