Hvad mener du om FOA Århus nyhedsbrev, hjemmeside og web-tv?

FOA Århus udsender nu et elektronisk spørgeskema, hvor nyhedsbrevets knap 4000 modtagere samt hjemmesidens brugere kan fortælle, hvordan de oplever og bruger fagforeningens nyhedsbrev, hjemmeside og web-tv. Langt de fleste af nyhedsbrevets modtagere er FOA Århus medlemmer.

Nyhedsbrev fra FOA ÅrhusDet er nu et års tid siden fagforeningens nye nyhedsbrev, hjemmeside og web-tv gik i luften, og FOA Århus vil gerne vide, hvad brugerne synes om de nye medier, og hvordan de bruger dem. Det tager kun få minutter at udfylde spørgeskemaet, og som tak for hjælpen trækker FOA Århus lod om ti gevinster blandt de, der besvarer spørgeskemaet. Vinderne kan vælge mellem en flaske vin eller en æske chokolade.

Gå til spørgeskemaundersøgelsen her

Præmie fra FOA Århus
Alle, der deltager i spørgeskemaundersøgelsen, har mulighed for at vinde en flaske vin eller en æske chokolade.

Samtidig med denne undersøgelse udsender FOA Århus også et tilsvarende spørgeskema til sine tillidsrepræsentanter. Her får tillidsrepræsentanterne dels de samme spørgsmål som alle andre, og desuden nogle flere spørgsmål, der handler om den korte print-udgave af nyhedsbrevet, som tillidsfolkene kan hænge op på opslagstavler og fordele blandt kollegerne.

FOA Århus opfordrer tillidsfolkene til at besvare begge undersøgelser, da fagforeningen gerne vil lave både en generel brugerundersøgelse, der også omfatter tillidsfolk, og en særlig undersøgelse blandt tillidsfolkene.

Tillidsfolkene modtager spørgeskemaet til den sidste undersøgelse via en separat mail.