Gratis transport til lærerdemonstration

FOA Århus-medlemmer kan få gratis transport til en stor demonstration, der bliver holdt i København, hvis de har en fridag og gerne vil bruge den på at støtte lærerne.

Lockoutede lærere fra hele landet mødes på Christiansborg Slotplads torsdag d. 11. april til en demonstration, der også er støttet af andre fagforbund og foregår under overskriften: "Lærerne er bare de første - hvem bliver de næste?". Ved demonstrationen taler blandt andre FOA’s forbundsformand Dennis Kristensen og Danmarks Lærerforenings Anders Bondo Christensen.

Århus Lærerforening arrangerer fælles transport, som går fra Århus ved 10-11-tiden og der er hjemkomst omkring kl. 22-23.

Tilmeldingsfristen er onsdag d. 10. april. kl. 12 på aarhusuddannelse@foa.dk, og hurtigst muligt derefter får deltagerne pr. mail (den mail, som tilmeldingerne er sendt fra) besked om opsamlingssteder, præcise afgangstider og andre praktiske forhold.