Se kommende arrangementer i FOA Århus

I dagene op mod jul kan alle FOA Århus medlemmer se, hvilke spændende arrangementer afdelingen tilbyder i første halvår af 2014.

Fra d. 19. december og nogle dage frem modtager medlemmerne nemlig det nye nummer af Fagbladet FOA Århus, som præsenterer de kommende medlemsarrangementer i afdelingen.

Blandt de mange spændende arrangementer er en aften, hvor filminstruktøren Nils Malmros holder et foredrag, der tager udgangspunkt i hans nyeste film ”Sorg og glæde”. Netop denne meget personlige film kan FOA Århus’ medlemmer opleve til et andet arrangement, hvor afdelingen inviterer medlemmerne i biografen Øst for Paradis.

Det første halvår af 2014 byder også på et ”funky foredrag”, ved et af Danmarks største rap-navne, Per Vers, foredraget ”Når gode mennesker handler ondt” ved cand. psych. Dorthe Birkmose og flere andre tilbud.

Næste nummer af Fagbladet FOA Århus er altså endnu en god grund til at tjekke posten omhyggeligt, når vi nærmer os jul. Medlemsarrangementerne vil desuden blive offentliggjort på www.foa-aarhus.dk, hvor det også vil være muligt at tilmelde sig.