Sjove og spændende lørdagsaktiviteter for børn og voksne

LO Århus afholder lørdag d. 4. oktober arrangementet ”ÆGTE RØDT”, der byder på leg, gøgl, politiske taler og musik.

LO Århus markerer folketingets åbning med arrangementet ”ÆGTE RØDT”, der bliver holdt på Skt. Knuds Torv/Ryesgade i Århus fra kl. 10 til 14 lørdag d. 4. oktober.

Her er boder, telte og flere aktiviteter for børn og voksne, som for eksempel ansigtsmaling, skud på mål og blodtryksmåling. Og der er politiske taler fra blandt andre forsvarsminister Nicolai Wammen, der er folketingsmedlem for Socialdemokraterne, FOA Århus formand Kirsten Normann Andersen, der er folketingskandidat for SF og Enhedslistens folketingsmedlem Christian Juhl.

Med arrangementet vil LO Århus vise, at fagforeningssammenslutningen arbejder for: ægte demokrati - ægte velfærd - ægte indflydelse - ægte lighed - ægte solidaritet - ægte fred - ægte overenskomster - ægte fagforeninger, og det sker altså under overskriften ÆGTE RØDT.