Billige billetter til den smukke, rørende og barske film ”Fuld af kærlighed”

FOA Århus-medlemmer kan 4. november se filmen for 25 kr., og de kan købe billet til en ledsager for 50 kr.
Tilmeldingsfristen er 6. oktober.

Filmen ”Fuld af kærlighed” viser, hvordan et alkoholmisbrug truer en familie, hvor alle elsker hinanden. Hvor alle problemer ikke bliver løst, fordi faderen Peter (Lars Ranthe) efter hårdt pres opgiver sprutten, og hvor moderen Helen (Stine Stengade) oplever, at hendes ædru mand er blevet kedelig. Mens familiens eneste voksne barn Sofia (Viilbjørk Malling Agger) kæmper for at redde sin familie, fordi ingen andre ser ud til at kunne gøre det.

Skuespilpræstationerne er fremragende, og filmens scener er smukke, rørende og barske.

Instruktør og manuskriptforfatter Christina Rosendahl har selv oplevet misbrug i familien, og de erfaringer tager hun udgangspunkt i. Hun har et aktivistisk mål med sin film og opfordrer til, at alle pårørende til alkoholikere får tilbudt familieterapi.

Statistikkerne siger, at 67.000 danskere har et alvorligt alkoholmisbrug, mens 402.000 har et moderat alkoholmisbrug. Hvert 10. barn lever i en familie, hvor en voksen har et problematisk forhold til alkohol.

Læs mere om, hvordan du billigt kan se filmen – og tilmelde dig her.