Nu kan privatansatte stille OK25-krav

Privatansatte FOA Århus-medlemmer kan stille deres OK-krav på et møde 21. oktober, og det kan også ske digitalt.

Næste år skal FOA forhandle nye overenskomster, som skal fastlægge løn- og arbejdsforhold på det private område, så her i efteråret indsamler forbundet - FOA på landsplan - krav fra medlemmer og lokale fagforeninger. Det skal sikre, at FOA stiller de krav, som er de vigtigste for medlemmerne.

FOA Silkeborg-Skanderborg holder 21. oktober kl. 17-20 et møde om OK25, hvor FOAs forbundsnæstformand Thomas Enghausen deltager, og hvor også de privatansatte FOA Århus-medlemmer er velkomne. De modtager alle en direkte invitation. På mødet fortæller Thomas Enghausen om OK25 og hører, hvad deltagerne forventer af den nye overenskomst.

Privatansatte FOA Århus-medlemmer kan også digitalt fortælle om deres OK25-krav. Det kan ske her og senest d. 10. november. FOA Århus samler så op på kravene og giver forbundet besked om den lokale prioritering.