Pædagogisk Klub: Gratis biograftur inkl. vin og knas, INDIANA JONES - SHOWSTART KL 20:30 (billetudlevering og vin fra kl. 19:45)

Kom gratis i biografen sammen med Pædagogisk Klub

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Palads Teatret (parkering og indgang via Rådhus Allé)
Ørnevej 6A
9900 Frederikshavn
Målgruppe: Medlemmer af pædagogisk klub + 1 valgfri ledsager
Pris: Gratis

Dette arrangement kræver medlemskab af Pædagogisk Klub

Tilmeld dig via linket her

Vi er glade for vores samarbejde med Palads Teatret i Frederikshavn. Har du endnu ikke oplevet den fantastiske nye biograf, så er her en god mulighed.

Som medlem af Pædagogisk Klub kan du nu komme GRATIS i biografen. Du kan booke en billet til dig selv OG 1 valgfri ledsager. Der er 100 billetter til filmen.

Bestillingen foregår via linket nederst.

Bemærk at billetten denne gang udleveres 45 minutter før showstart, da der serveres vin og lidt knas til ganen før filmen. Dette foregår op ad trappen, på biograf-balkonen.

INDIANA JONES, THE DIAL OF DESTINY - inkl. vin og chips

LØNDAG DEN 8. JULI – SHOWSTART KL 20:30 (billetudlevering og vin fra kl. 19.45)

Om filmen: Filmen foregår med rumkapløbet som bagtæppe og vil udspille sig i 1969, hvor amerikanerne går benhårdt efter at blive de første på månen, det før Rusland. En ubehagelig sandhed går dog imidlertid op for Indy. Det viser sig nemlig, at hans gamle fjender, nazisterne, har en finger med i spillet (igen). Det amerikanske månelandingsprogram styres nemlig af en gruppe eks-nazister.

Link til tilmelding (bemærk, når du tilmelder en ledsager, så får du først mulighed for dette, når du har klikket dig videre to gange i tilmeldingsprocessen)

Har du problemer med linket, kan du også ringe på telefon 46971170.