Læs op Udskriv $name Medlemsservice Vores mål er at opnå: at medlemmerne altid føler sig velkomne i fagforeningen både ved personlige og telefoniske henvendelser, at medlemmerne er stolte af deres fagforening, at få flere medlemmer. Det vil vi fordi: Medlemmerne skal opleve service og sagsbehandling af høj kvalitet, så de oplever, at deres behov og interesser opfyldes. Det vil vi gøre: udvide telefontiden, løbende opkvalificere de ansatte til at kunne svare på de mest almindelige OK-spørgsmål, gøre opmærksom på tidsbestilling, også i faglig afdeling, uddanne klubbestyrelser bedre ved f.eks. temadage og konferencer, ved ansøgning om optagelse sendes en bekræftelse på modtagelsen senest 3 dage efter, ved skriftlig henvendelse til faglig afdeling, hvor sagen ikke kan behandles straks, skal der sendes bekræftelse på modtagelsen senest 3 dage efter, en medlemstilfredsheds-undersøgelse 1 gang i hver kongresperiode. Vi er på vej til at nå vores mål når: medarbejdere indenfor vores område lader sig organisere i fagforeningen, vi har fået flere medlemmer i faglig afdeling, medlemstilfredsheds-undersøgelsen viser, at 75% er tilfredse med servicen i fagforeningen.