Gratis fordelstjek hos PenSam Bank og Forsikring

Kære alle,

I disse tider, hvor priserne på mange ting stiger og energi priser forsat er skyhøje – er det på tide at undersøge, om der er penge at spare andre steder.

I er - som FOA medlemmer, medejer af en bank og forsikringsselskab hos PenSam. Som udover at være jeres arbejdsmarkedspensionskasse også er medlemmernes bank og forsikringsselskab.

Da I er medejer af PenSam Bank og Forsikring skal PenSam ikke tjene penge til aktionærer, men til jer medlemmer. Og det betyder, at en del af jer kan spare penge på at skifte over til PenSam bank og/eller forsikringsselskab.

Det er gratis at få et tjek på, om der er penge at spare ved at skifte over til PenSam, og man kan som FOA medlem også opnå flere fordele.

I øjeblikket kører PenSam en kampagne, så:

Har du i perioden fra 20. januar 2023 til 15. marts 2023 bestilt et fordelstjek og efter mødet valgt at blive ny kunde med FOA Fordele i PenSam Forsikring eller PenSam Bank, så byder PenSam dig velkommen med to biografbilletter til Nordisk Film (værdi 200 kr.). For at få billetterne skal du have bestilt et møde på pensam.dk/bio - have afholdt et telefonmøde og accepteret tilbud på din forsikringer eller accepteret at blive kunde i PenSam Bank i perioden 20. januar 2023 til 15. marts 2023. Tilbuddet gælder ikke eksisterende kunder.

SÅ tilmeld dig Fordelstjek og måske du både kan spare penge og vinde en tur i biografen!

Læs mere HER!

Du kan også komme i kontakt med PenSam pr. telefon:

Mandag-onsdag kl. 9-16

Torsdag kl. 10-18