Revy 2010

Succesfuld og politisk FOA Revy 2010

Næstformand Pia Pedersen bød stolt velkommen til årets revy og roste hele revyholdet trods flere forhindringer – blandt andet et par snestorme! Til FOA Revyen var der traditionen tro stor buffet med rigeligt til alle og en festlig revy med politiske undertoner. Giro 413 spillede op til dans efter årets revy og udlodning af fine præmier i revy lotteriet.

Anne Mette Nors var ny instruktør for revy-holdet, og hun skrev i instruktørens velkomst, at holdet har slidt med tekster, koreografi og udvist stor glæde ved at være del af revyen. Også selv om de gerne gør opmærksom på hvordan det plejer at være. Den garvede trup på de skrå brædder var denne gang - Bente Norup, Jytte Christensen, Rikke Mia Jensen, Stig Jensen, Lars Pedersen og Peter Kastrup.

De mange fremmødte FOA-medlemmer kunne opleve rappe replikker, humor, politisk satire og sang ledsaget af det formidable orkester med Lene Rom Frederiksen i spidsen.

Derudover har en stor flok frivillige gjort det umulige muligt og fået revyen på skinner. Det drejer sig blandt andet om tekstforfattere, sufflører, kostumesyerske, påklædersker, stylist, sceneopbyggere, regissører samt lys og lydfolk.

FOA Aalborg siger tak til alle som har hjulpet til ved dette års revy.