FOA Aalborg NYT - også elektronisk

Digital indsats i FOA Aalborg
Bestyrelsen i FOA Aalborg har besluttet at skære to af de nuværende seks blade væk. Til gengæld bliver der en øget indsats på digitale medier. I 2014 får alle udvalg, klubber og sektorer, som noget nyt, mulighed for at annoncere i FOA Aalborgs lokale nyhedsbrev.

Det nyhedsbrev vil supplere bladet FOA Aalborg Nyt og vil råde bod på det gab, der naturligt bliver med færre blade. Beslutningen er truffet for at sætte fokus på de elektroniske medier, der betydeligt hurtigere kan nå frem til dig og dine FOA-kolleger. Det er altså ikke en spareøvelse, men tænkt som et initiativ, der skal understøtte det lokale blad FOA Aalborg Nyt. I øvrigt kan FOAs hjemmeside besøges døgnet rundt og med nyhedsbrevet håber vi på at tiltrække flere web-brugere.

Bladversion og elektronisk nyhedsbrev
Det elektroniske nyhedsbrev får samme navn som bladversionen – nemlig: FOA Aalborg Nyt. Vi beholder navnet, fordi det er et godt brand og desuden vil vi gerne signalere, at det er lokalt nyt. Fremover har du som medlem mindst to muligheder for at fortælle historier eller gøre opmærksom på lokale aktiviteter. Der er bladet FOA Aalborg Nyt og derudover det elektroniske nyhedsbrev FOA Aalborg Nyt.

Frekvens for nyhedsbrevet
Nyhedsbrevet har ikke faste udgivelsesdatoer, men planen er at du modtager mindst to lokale nyhedsbreve hver måned. Der er deadline først i for hver måned og vi opfordrer dig til at sende annoncer til nyhedsbrevet i god tid.

Send annoncer i god tid
Læsere af nyhedsbrevet bør modtage information om et arrangement minimum tre uger før tilmeldingsfristen. Er der eksempelvis generalforsamling midt i marts bedes du sende annoncen senest 3. februar, så den kan føjes til et af de nyhedsbreve, der udkommer i februar.

Skabelon for annonce til blad såvel som nyhedsbrev

Deadlines annoncer - blad

Deadlines annoncer - nyhedsbrev