FOA Aalborg Nyt - elektronisk nyhedsbrev og blad
Det elektroniske nyhedsbrev FOA Aalborg Nyt tager over efter 1. januar 2015!

Bladet FOA Aalborg Nyt takker af

Det er et faktum, at papirversionen af FOA Aalborg Nyt synger på sidste vers. I december 2014 vil du modtage det sidste nummer, som vil give dig et tilbageblik på de seneste 18 år, hvor bladet har eksisteret.

Efter 1. januar 2015 vil den elektroniske version af FOA Aalborg Nyt tage over på stort set alle FOA Aalborgs informationer til dig der er medlem. Det betyder, at du vil høre fra os via den e-mail, som du har registreret i vores medlemskartotek. Modtager du ikke nyhedsbrevet fra FOA Aalborg, opfordrer vi dig kraftigt til at registrere din e-mail hos os.

Måske tænker du, at FOA har din e-mail, men er du i tvivl, beder vi dig rette dine oplysninger – hellere en gang for meget end en gang for lidt! Har vi din korrekte e-mail vil det komme dig til gode, da FOA Aalborg sender det lokale nyhedsbrev cirka to gange om måneden.

FOA Aalborgs nyhedsbrev
Nyhedsbrevet indeholder blandt andet information om:

• Overenskomstforhandlinger for din faggruppe
  • Kommende møder i din faggruppe
  • Lokale faglige og sociale aktiviteter
  • FOA Aalborgs service til dig som medlem – eksempelvis løntjek
  • Favorable medlemstilbud – eksempelvis foredrag, Fårup Sommerland og Cirkus
  • Nye initiativer i FOA Aalborg – eksempelvis samarbejde med andre nordjyske FOA-afdelinger
  • En historie fra dig eller dine kolleger – kontakt os gerne

FOA-sms’er
I øvrigt skal du vide, at FOA-medlemmer der IKKE har registreret en e-mail hos os, men har registreret et mobilnummer – af og til vil modtage en sms. FOA Aalborg sender sms-beskeder til medlemmer for at yde den bedste service, når det ikke er muligt at sende en e-mail.

Ret eller tilføj din e-mail og dit telefonnummer og udfyld gerne alle felter – der kunne jo være noget vi ikke vidste! Klik her: www.foa.dk/Persondata