TV: Nytårskur FOA Aalborg

FOA Aalborg holdt i år nytårskur for de tillidsvalgte for at vise og anerkende den store indsats, som de mange tillidsvalgte har gjort i løbet af året. Men der var ikke kun god mad, hygge og kaffe. En stor del af aftenen gik nemlig med faglig snak og præsentation af indsatsområderne for det kommende år.

Til nytårskur i Vejgaardhallen var 170 tillidsvalgte mødt op, og de fik først et glas champagne og en velkomst fra næstformand Pia Pedersen.

FOA Aalborg har i flere år givet en gave til de tillidsvalgte som tak for den store indsats, men fagforeningen har i år valgt at holde en nytårskur, fordi de tillidsvalgte gør et stort fagligt stykke arbejde i det daglige.

- Det kan man nok ikke betale sig fra, men det er i hvert fald et udtryk for, at vi sætter pris på det arbejde, som de tillidsvalgte gør, og så synes vi, at det her var en passende måde at prøve det på, sagde FOA Aalborgs formand Kristian Gaardsøe.

De tillidsvalgte fik forret, hovedret og kransekage til kaffen, og så var der fremlæggelse af de indsatsområder, som bestyrelsen vil arbejde på i 2015.

Til slut fik gæsterne lidt faglig godnatlæsning i form af bogen "Kloge hænder" af debattør Mattias Tesfaye.

Aftenen sluttede omkring kl. 21. FOA Aalborg har også holdt nytårskur for tillidsvalgte i Jammerbugt, Rebild og Vesthimmerland kommuner.

Her foto fra nytårskur i Rebild Kommune.

Foto fra nytårskur i Rebild Kommune 29. januar 2015.