TV: Sol, FOA-medlemmer og Fårup Sommerland

Sommeren viste sig fra sin bedste side, da seks nordjyske foa-afdelinger lørdag d. 20. juni inviterede medlemmerne med familie i Fårup Sommerland til en dag med masser af hygge, faglig snak og sjov.

Vejret var ganske dansk, da de sorte skyer fra tidlig morgen kl. 10.00 hang tæt over Fårup Sommerland. Men solen kom heldigvis hurtigt frem, og så kunne de mange FOA-medlemmer med familie nyde dagen, der er en mangeårig tradition.

- Medlemmerne siger, at det er dejligt. Både det at få en billig billet, men også det at man mødes med kollegaer i en anden sammenhæng end eksempelvis ved generalforsamling, medlemsmøder og debatter. Her er man mere fri, og man er der sammen med sin familie. Man får den der fællesskabsfølelse, sagde FOA Aalborgs formand Kristian Gaardsøe.

I år var det FOA afdelingerne fra Thisted-Morsø, Aalborg, Mariagerfjord og Frederikshavn der inviterede, og billetterne kunne købes for knap halv pris. Der var naturligvis masser af forlystelser, men der var også FOA-konkurrencer og faglig snak.

Dagen sluttede kl. 19.00.