Få en reminder, når du modtager digital post

I FOA Nordjylland oplever vi af og til, at vi sender digital post til et medlem, men at medlemmet af den ene eller anden grund ikke reagerer på henvendelsen eller åbner den digitale post.

Usete digitale beskeder kan forlænge sagsbehandlingstiden unødvendigt, og derfor opfordrer vi alle medlemmer til at tjekke den digitale post jævnligt. FOA Nordjylland sender ikke digital post via E-Boks, men i stedet via Min Post på Mit FOA:

www.foa.dk/mitfoa

Hver gang du skal tilgå din digitale postkasse, skal du altid benytte dig af NemID.

Få besked, når der er en digital besked fra FOA
Har vi din korrekte e-mailadresse og dit korrekte mobilnummer? Så får du besked, når vi har sendt dig digital post – altså med mindre du har valgt, at du ikke ønsker at modtage en besked. Du kan selv tjekke, om du får en besked, hvis FOA sender digital post. Det tjekker du ved at logge på Mit FOA og klikke på ”Mine personoplysninger”:

www.foa.dk/mitfoa

Når du er logget på med dit NemID kan du se og rette dine kontaktoplysninger. Og når du klikker på RET, får du mulighed for at vælge hvilken type notifikation du vil modtage. Du har fire muligheder:

• Ingen
  • Sms
  • Sms og e-mail

Derudover kan du sige ja tak eller nej tak til medlemstilbud og -rabatter, rette dit arbejdssted eller din stilling.

Ved at tilbyde dig digital post med FOA beskytter vi dine persondata på bedste mulige måde.

Har du spørgsmål til FOA kan vi altid kontaktes via:

www.foa.dk/min-post

Brug for hjælp? Har du brug for hjælp til at komme i din FOA-postkasse, kan du henvende dig her:

Mandag-torsdag: 09.00-16.00 & Fredag: 09.00-12.00

Mandag-fredag: 16.00-20.00

Derfor har vi brug for dine kontaktoplysninger hvis du får digitalt brev fra os.

• hvis din mail og/eller dit mobilnummer ikke er korrekt, får du ikke besked, når der er brev til dig i MIN POST.
  • hvis du vil stemme om din overenskomst. Ca. hvert 3. år får du via sms og e-mail adgang til afstemningen, der foregår elektronisk.
  • hvis du søger nyt job. Er du tilmeldt FOA Jobmatch, får du besked med det samme, når vi har fundet et ledigt job.
  • hvis du er på efterløn. Når det er tid til at indsende det halvårlige efterlønskort, så skriver vi direkte til dig.
  • hvis du er på dagpenge. Har du glemt at registrere din jobsøgning, så minder vi dig om det pr. sms eller e-mail. Så undgår du, at det kan få konsekvenser for udbetalingen af dine dagpenge.

Skriv en kommentar på Facebook