Ged møder ged
Klik for at se kommende aktiviteter i FOA Nordjylland

FOA-arrangementer i efteråret 2019

Få mere værdi for dine kontingentkroner tilmeld dig aktiviteter med FOA Nordjylland.

Lige nu er der knap 40 arrangementer at vælge imellem! Rigtig mange af dem finder sted lokalt, så tilmeld dig og dine kolleger allerede i dag!

Som medlem af FOA Nordjylland kan du vente dig rigtig meget – vi har nemlig rigtig mange gode tilbud om spændende aktiviteter der holdes lokalt eller i fagforeningskontorerne i Thisted eller Aalborg. Mange aktiviteter er allerede annonceret på hjemmesiden, og mange flere er på vej. Det handler bl.a. om de populære familiearrangementer som Zoologisk have og juletræ.

Møder i dit nærområde
FOA Nordjyllands kommune- og regionsnetværk samt faggruppenetværk holder flere møder om pension og ferielov og desuden er der altid mulighed for at du kan foreslå aktiviteter i dit lokalområde – kontakt gerne det enkelte netværk der er i dit nærområde eller FOA Nordjylland.
Ofte kræver det dog, at du som arrangør er klar til at gøre en indsats for at ”sælge” kurset eller aktiviteten til dine kolleger, så er der nemlig størst chance for at de bliver gennemført. Tjek hjemmesiden og tag altid en kollega med til de mange spændende aktiviteter.

Familiearrangementer - sæt kryds i kalenderen
De fleste af de aktiviteter FOA Nordjylland udbyder er gratis, men nogle aktiviteter kræver betaling. Du vil dog altid få rabat – det gælder bl.a. på din entré til Jesperhus Feriepark.

Netop nu har vi rigtig mange nye aktiviteter som du kan tilmelde dig og der er både sociale familiearrangementer og faglige arrangementer. Vi håber, at du har lyst til at deltage? Vi opfordrer dig løbende til at holde øje med FOA Nordjyllands aktiviteter, hvor vi annoncerer langt de fleste aktiviteter:

www.foa.dk/nordjylland/aktiviteter

Allerede nu kender vi datoerne for flere kommende arrangementer som endnu ikke er offentlige på hjemmesiden - tjek datoer nedenfor.

Kommende familieaktiviteter

• Juletræsfest i Thisted, Thisted Musikteater, den 15. december kl. 14 – 17
  • Juletræsfest i Aalborg, Aalborg Kongres- og kulturcenter, den 15. december kl. 14 – 17
  • Cirkus i Nykøbing 7. maj 2020