FOA Nordjylland flytter i nyt fagforeningshus i Rendsburggade 6, Aalborg

For ni uger siden overtog FOA Nordjylland nøglerne til det nye fagforeningshus i hjertet af Aalborg. Håndværkerne arbejder hårdt på at gøre huset klar til de ansatte og til FOA Nordjyllands medlemmer.

Åbne telefoner, men lukket for fremmøde
Det sidste møde på Østerport 2 holdes den 29. oktober. I forbindelse med flytningen holder fagforeningshuset i Aalborg lukket for fremmøde den 30. og 31. oktober, men telefonerne vil stadig være åbne den dag. Hvis alt går efter planen, åbner vi dørene til Rendsburggade 6, fra 1. november 2024.

Pakning og nedbrydning
Lige nu er fagforeningens ansatte og politisk valgte ved at pakke de sidste kasser på Østerport. I de tidligere kursuslokaler i Baghuset er et nedbrydningsfirma i fuld gang med at bryde ned. I begyndelsen af november vil de starte med nedbrydningen af fagforeningshuset på Østerport 2.

Ingen garanti for en p-plads
Desværre kan vi ikke garantere en ledig parkeringsplads i Rendsburggade. Derfor anbefaler vi, at du benytter et af de mange p-huse i nærheden. Et godt bud er parkeringshuset under Friis Shoppingcenter, hvor den første time er gratis. I de fleste p-huse kan du benytte følgende betalingsapps: EasyPark, ParkMan og ParkPark.

Kort om det nye domicil
Når du ankommer til fagforeningshuset i Rendsburggade 6, tager du trappen eller rampen til niveau 1. Herefter tager du trappen eller elevatoren til niveau 2, hvor du møder fagforeningshusets ansatte og valgte. Skal du deltage i et større møde eller på kursus, vil det typisk være på niveau 3.

Vi ser frem til at byde jer velkommen i de nye omgivelser ved Limfjorden. Vi vil ikke være helt på plads den 1. november, men vi arbejder hårdt på sagen, så I fremover kan føle jer hjemme i det nye fagforeningshus.

I FOA Nordjylland glæder vi os til at støtte jer i jeres arbejdsliv – om lidt i et nyt hus.

På repræsentantskabets vegne, Kristian Gaardsøe, FOA Nordjylland

PS: Vi holder ingen loppemarked i forbindelse med flytningen, da vi er kommet af med det overskydende indbo på anden vis.

_____________

Med offentlig transport til Rendsburggade
Der er også let at komme til Rendsburggade 6, hvis du benytter offentlig transport. Det nærmeste busstoppested er Jyllandsgade, Karolinelundsvej og Nordkraft, som alle ligger inden for 7 minutters gang. Kommer du med tog, er Aalborg Station den nærmeste station, cirka 15 minutters gang fra Rendsburggade. Når du planlægger din rejse, kan du benytte Rejseplanen eller Moovit.

Skriv en kommentar på Facebook