Forebyg smitte
Forhåbentlig kan vi snarest genoptage den gradvise genåbning, så vi sammen med jer medlemmer kan fortsætte det vigtige faglige arbejde som venter forude – blandt andet planlagte kurser for tillidsvalgte og overenskomstforhandlinger i 2021, understreger FOA Nordjyllands formand, Kristian Gaardsøe.

Stadig klar til at hjælpe – nogle blot hjemmefra

Smittetallene stiger drastisk flere steder i Nordjylland, og det betyder, at FOA Nordjylland ud fra et forsigtighedsprincip lader mange ansatte arbejde hjemmefra igen. Den gradvise genåbning er suspenderet på ubestemt tid, men i FOA Nordjylland sidder vi fortsat klar ved telefonerne. Opfordringen lyder, at alle medlemmer gør brug af muligheden for at ringe eller holde virtuelle møder, hvis det er muligt.

Vi holder hele tiden øje med smittetrykket i de kommuner, hvor medlemmerne bor og arbejder. Når situationen ser bedre ud, vil vi genoptage de fleste af de aktiviteter, som vi for en tid bliver nødt til at aflyse eller udsætte. ”Jeg vil gerne understrege, at vi i FOA Nordjylland tilpasser os den risiko, der er for smitte, og håber at undgå smittetilfælde med corona i de to fagforeningshuse. Forhåbentlig kan vi snarest genoptage den gradvise genåbning, så vi sammen med jer medlemmer kan fortsætte det vigtige faglige arbejde som venter forude – blandt andet planlagte kurser for tillidsvalgte og overenskomstforhandlinger i 2021,” understreger Kristian Gaardsøe.

Har du brug for hjælp, vil du som ALTID kunne:

• Skrive sikkert via Mit FOA
  • Ringe til 46 97 29 00 i normal åbningstid
  • Ringe til hotline 46 97 12 50 udenfor normal åbningstid
  • Holde virtuelle møder med de faglige medarbejdere i FOA Nordjylland - gerne via Skype, Teams eller Zoom

Mange møder og aktiviteter aflyses eller udsættes

• Mange af FOA Nordjyllands aktiviteter aflyses eller udsættes for en tid
  • Alle fysiske møder ændres til virtuelle møder, hvis muligt ellers aflyses mødet
  • Ved helt særlige omstændigheder vil der undtagelsesvist blive holdt et fysisk møde
  • Situationen med corona er langt fra under kontrol, og derfor forventer vi, at alle fortsat gør sig umage med at overholde sundhedsmyndighedernes retningslinjer.

Hold dig fortsat orienteret via FOA Nordjyllands hjemmeside og via nyhedsbrevet.

Vi siger tak til alle jer som fortsat er med til at bære Danmark igennem krisen.

Skriv en kommentar på Facebook