Få de sidste med på holdet - vi hjælper dig!

Vær med til at gøre FOA endnu stærkere

Sammen gør vi forskellen - det er FOAs motto – og sådan håber vi også det er på din arbejdsplads? Sagen er den, at jo flere vi står sammen om den samme sag - jo stærkere står vi. Derfor ønsker vi at mobilisere alle, så vi til de kommende overenskomstforhandlinger kan stå endnu stærkere.

Hjælp en kollega

Har du en kollega - som endnu ikke er en del af fællesskabet, så er det nu, du skal give ham eller hende en venlig påmindelse om vigtigheden af at være organiseret i en OK-fagforening – nemlig FOA. Alle der er medlem af FOA vil få mulighed for konfliktunderstøttelse, hvis forhandlingerne ender i konflikt.
Ring 80 20 20 30 og få hjælp til indmeldelse i FOA.

Mere i løn – i kroner og ører

I FOA Nordjylland har vi for nylig sendt medlemmernes krav for OK21 til forbundet, og der var ingen tvivl, flest FOA Nordjylland-medlemmer – ønsker mere i løn – i kroner og ører. Netop det vil vi kæmpe for på dine vegne. Det er der, vi skiller os ud, og kan gøre en forskel. FOA har forhandlingsretten for DIT fag – det har ingen andre såkaldte fagforretninger.

Mere i løn - i kroner og ører

Hjælp din tillidsrepræsentant

I FOA Nordjylland har vi netop sendt en mail til alle tillidsvalgte. I den opfordrer vi dem til at få alle med i fællesskabet. De tillidsvalgte kan ikke klare opgaven alene, og derfor opfordrer vi dig til at hjælpe dem, så ingen kommer til at stå udenfor fællesskabet i tilfælde af konflikt.

Sidste frist 1. januar 2021

Tilbuddet om medlemskab gælder indtil den 1. januar 2021. Er en FOA-kollega ikke meldt ind den dag, så har kollegaen IKKE mulighed for at modtage evt. konfliktunderstøttelse.

Få de sidste med på holdet - vi hjælper dig
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte én af de politisk valgte i FOA Nordjylland.

Skriv en kommentar på Facebook