Generalforsamling FOA Odense
For alle medlemmer af FOA Odense
Praktiske oplysninger
Kursusnummer: |
9700-25-25-00
|
Tid: |
til
|
Sted: |
Marienlystcentret, Windelsvej 138, Odense C
|
Målgruppe: |
Medlemmer af FOA Odense
|
Ledige pladser: |
309 |
Tilmeldingsfrist:
|
14. april 2025 12:00
|
Tilmelding:
|
Medlem
|
17.30: Fagligt kulturelt oplæg v/Hans Pilgaard
18.30: Spisning (kræver tilmelding)
19.30: Generalforsamling (kræver IKKE tilmelding)
DAGSORDEN:
- Velkomst
- Valg af dirigent
- Godkendelse af forretningsorden
- Godkendelse af dagsorden
- Beretning
- Regnskab
- Indkomne forslag
- Fastsættelse af FOA Odenses kontingent
- Valg
a. Valg af næstformand:
Hanne Skyum - modtager genvalg
b. Valg af 4 bestyrelsesmedlemmer for 2 år:
Jeannette Marie Nielsen - modtager genvalg
Kenneth V. Marten - modtager genvalg
Lisbeth Drostrup - modtager genvalg
Vakant
c. Bilagskontrollant for 2 år:
Vakant
d. Bilagskontrollantsuppleant for 2 år:
Boris Kebori - modtager genvalg
e. Fanebærer for 2 år:
Bo Bergstrøm - modtager genvalg
- Valg af statsautoriseret/registreret revisor
- Afslutning
Indkomne forslag (altså ønsker du at stille op eller skrive en pæn anbefaling om en du kender, der stiller op) under pkt. 7, 8, 9 og 10 skal, i henhold til afdelingslovenes § 6 stk. 2, skriftligt være afdelingen i hænde senest mandag den 14. april 2025 kl. 12.00. Indkomne forslag tilsendes FOA Odense pr. mail odense@foa.dk
Ved personvalg kan der ved fremmøde i FOA Odense i åbningstiden, eller efter aftale, skriftligt afgives stemme fra onsdag den 14. april 2025 (lidt tidligere pga. påsken) til torsdag den 24. april 2025 kl. 12.00.
Regnskab kan afhentes i afdelingen fra torsdag den 10. april 2025.
Der vil igen i år være Amerikansk Lotteri!
Bemærk venligst, at deltagelse i spisningen kræver tilmelding senest mandag den 14. april 2025 kl. 12.00.
Af hensyn til forplejningen bedes du venligst melde afbud, hvis du bliver forhindret i at deltage.
Pbv
Nina Skov-Lauridsen
afdelingsformand
Nyt opslag til arbejdspladsen