Foto: FOA Odense

FOAnerkendelsen

TR-kollegiet FOA i Nyborg Kommune har indstillet fællestillidsrepræsentant Lene Rawashdeh (i midten):

"Kære Lene

Vi i TR-kollegiet indstiller dig til FOAnerkendelsen, du har været vores FTR siden november 2005.

En af dine mange kloge beslutninger i dit liv, var da du meldte dig ind som FOA-medlem i FOA Odense den 30/6 i 1999. En anden klog beslutning var, da du besluttede dig for at stille op som lokal TR for dine kollegaer tilbage i januar 2003.

Du er meget pligtopfyldende og engageret i dit arbejde som FTR, som også har vist sig ved de mange forhandlinger du har siddet med i. Du har været vedholdende, retfærdig og meget empatisk.

Din tilgang til dine mange forskelligartede arbejdsopgaver som FTR, er meget professionel og værdig, og har altid været med udgangspunkt i en troværdighed og åbenhed overfor opgaven, samt en ærlighed og loyalitet for de som du har siddet overfor og sammen med.

Du besidder en stor viden, og dine mange erfaringer som du har haft med i bagagen, har du til stor fordel for os TR-kollegaer delt med os, og hermed klædt os på til de forskellige opgaver vi har stået overfor.

I vores TR-kollegie har du formået at give os det ”lille ekstra i hverdagen”, som har betydet rigtig meget for os alle. Når vi har stødt på svære arbejdsopgaver, har du guidet os igennem. Du har skabt en uundværlig tryghed, ved at vise at du ALTID har været der for os. Du har smittet os med dit gode humør, og din trofaste vilje, til at få alle til at gøre sit bedste, og hermed også skabt et stærkt fællesskab i vores kollegie.

Kære Lene, du vil blive savnet af mange her i Nyborg Kommune, og særligt i vores TR-kollegie. Vi ønsker dig al det bedste med dit nye kapitel.

De bedste hilsner fra TR-kollegiet FOA i Nyborg Kommune
"

Har du en kollega, der fortjener anerkendelse?

Så send os en mail, hvor du skriver hvem du vil indstille til FOAnerkendelsen og hvorfor.

Både du og din kollega skal være medlem af FOA Odense, så husk at skrive dit fulde navn og telefonnummer + din kollegas fulde navn.