Europæisk kåring Great place to Work

Så er det officielt!
Område Auning og Allingåbro er nu, ikke alene Danmarks bedste offentlige arbejdsplads, vi er også en af Europas bedste mindre arbejdspladser!

Ved kåringen i Paris d. 8-6-17 blev det offentliggjort, at Område Auning og Allingåbro fik en flot 13. plads ud af de 20 bedste mindre virksomheder, der var udtaget til at deltage i den europæiske kåring Great place to work.

"Vi kan fortsat med stolthed fortælle om vores store arbejde. For netop kåringen i år, har haft fokus på arbejdspladser som bla. har høj grad af tillid, stolthed og fællesskab, hvilket vi jo virkelig har bevist. Så vores store arbejde med at have fokus på kerneopgaven, at have stor tillid til hinanden, og at alle bidrager til vores fællesskab – er alt sammen noget vi jo med stolthed og sikkerhed, fortsat kan arbejde videre med.

Og ikke mindst kan vi jo virkelig være stolte af at vi nu kan kalde os for en af Europas bedste arbejdspladser!!!" siger TR Tina L. Nicolajsen.

FOA Web TV lavede et indslag om projektet, som du kan se her og nyhedsbrevet bragte et indlæg om projektet i december 2016

Se video fra kåring på Facebook - Great Place to work

Lagt på den 13.06.2017