Afskedsreception Inge Rasmussen

Politisk faglig stærk, forhandlingsstærk, rolig, eftertænksom, omsorgsfuld, en stærk klippe, sparringspartner, tillidsfuld, empatisk, engageret, historisk viden og stort hjerte - FOA Randers siger farvel til sektorformand Inge Rasmussen

Fredag den 26. august 2022 var der afskedsreception for Inge Rasmussen, som har været sektorformand for Social- og sundhedssektoren, FOA Randers i 25 år.

Lene Hartmann bød velkommen og bad alle de mange fremmødte gæster om at forsyne sig med et glas og tage for sig af alle de mange lækkerier fra både det salte og søde køkken, som servicegruppen i Medlemshuset havde fremtryllet.

Gavebordet bugnede af gaver, blomster og søde hilsner.

Gæstebogen, som var fra Inges sidste årsmøde, lå klar på bordet. Mange valgte at skrive i den og sende Inge en sød hilsen.

Lene Hartmann startede talerrækken og fremhævede blandt andet de mange fantastiske egenskaber, som Inge er i besiddelse af, og som FOA Randers i mange år har gjort brug af.

Herefter blev der afholdt tale fra blandt andet Lotte Kristiansen – Social- og sundhedssektorens nye sektorformand.  Igen blev Inges mange stærke egenskaber fremhævet og også her med et sjovt tvist i forhold til Inges kommende pensionisttilværelse.

Sektorformand Jette Ohlsen fra FOA Århus holdt tale og fremhævede blandt andet, at Inge er meget tillidsfuld og en fantastisk sparringspartner.

Inge Rasmussen sagde tusind tak til alle og holdt tale for Lotte Kristiansen, hvor hun ønskede Lotte alt det bedste i hendes nye stilling.

Ingen kan være i tvivl om, at Inge har været stærkt engageret i det faglige og politiske arbejde, og at FOA har været en grundsten i Inges arbejdsliv. Tydeligt at Inge og Lottes makkerskab i FOA Randers gennem de sidste 13 år har været et rigtig stærkt og godt samarbejde, hvor der også har været plads til store smil og god humor.

Ordene i talerne var blandt andet: Politisk faglig stærk, forhandlingsstærk, rolig, eftertænksom, omsorgsfuld, en stærk klippe, sparringspartner, tillidsfuld, empatisk, engageret, historisk viden, stort hjerte mm.

I sektorbestyrelsen kan kun bifalde de mange rosende ord og vil sige, at Inge er og bliver en fantastisk sparringspartner, som vi i bestyrelsen har nydt godt af.

Kære Inge 😊 Må det bedste følge dig 😊

På sektorbestyrelsens vegne