Forbedret medlemsservice

FOA i forandring - en forbedring af medlemsservicen

 

Afdelingen har siden 2010 været igennem en forandringsproces, som dybest set handler om at sikre en succesfuld delegering og flytte fagforeningen ud på arbejdspladserne.

Visionen er at få dygtiggjort tillidsrepræsentanterne så de også har den reelle mulighed for at udføre de opgaver der naturligt knytter sig til tillidsrepræsentant hvervet, og målrettet den enkeltes arbejdsplads.

På lang sigt er målet, at afdelingen ikke skal være sagsbehandlere, men konsulenter for vores tillidsvalgte, på samme måde som Forbundet er konsulenter for afdelingerne.

Det betyder naturligvis ikke, at du som medlem ikke kan få hjælp af afdelingen. Tværtimod, skulle du gerne komme til at opleve, at den service der leveres – både fra tillidsrepræsentanterne og fra afdelingen – bliver bedre og bedre.

Du vil derfor i tiden fremover opleve, at når du ringer til FOA, vil vi stille opklarende spørgsmål til det du henvender dig om, fordi vi forsøger at bringe dig og dit spørgsmål så tæt som muligt, på den person der er bedst til at løse din problemstilling.

Vi vil derfor bede dig give os lidt lang snor i tiden fremover, så at dette projekt kan lykkes bedst muligt, til størst mulig gavn for dig, tillidsrepræsentanterne og afdelingen.

Venlig hilsen

Camilla Pantel             Susanne Kragelund Hansen
Afdelingsformand         Afdelingsnæstformand