Kom og hør foredrag om psykologisk tryghed den 17. september 2024 i FOA Storstrøm

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: FOA Storstrøm Rådhustorvet 15 Vordingborg
Målgruppe: FOA Storstrøms faglige medlemmer

Kom og hør foredrag om psykologisk tryghed

Mads Herschend deler værktøjer og indsigt i, hvordan I kan skabe en kultur, hvor medarbejdere tør fejle, udtrykke tvivl og stille spørgsmål.

Få inspiration til at løfte den psykologiske tryghed i jeres team og skabe et velfungerende samarbejde.

Mere om foredraget
Psykologisk tryghed er kontrasvaret til kulturen på arbejdspladser, hvor medarbejderne er bange for at vise uenighed eller usikkerhed.

Det er troen på, at man ikke bliver hængt ud eller voksen-ydmyget, hvis man rent faktisk erkender sine fejl og svagere sider.

Den psykologiske tryghed skal være til stede, for at ansatte og kolleger tør og kan udtrykke tvivl, stille reelle spørgsmål ved usikkerhed eller melde ind om faglige uenigheder. En arbejdsplads, hvor medarbejderne rent faktisk tør fejle eller i det mindste tale om egne fejl, er mere innovative og sidder bedre placeret i feltet som et hold.

Mads Herschend fortæller jer, hvilken adfærd, der fremmer den psykologiske tryghed, både blandt medarbejdere og i ledelsen – og I vil få inspiration og værktøjer til at løfte den psykologiske tryghed i jeres team, afdeling eller på tværs af virksomheden.

Han vil også gøre jer klogere på, hvorfor det velfungerende samarbejde er proportionelt med performance blandt jeres ansatte.

Mads leverer foredraget på en dynamisk, underholdende og relevant måde, og giver jeres ledere og medarbejdere et fælles sprog og konkrete redskaber til at højne den psykologiske tryghed, trivsel og samarbejdet – og jeres arbejdsplads!

Dato:

17. september 2024 fra kl. 18.30 - 20.00

Sted:

FOA Storstrøm, Rådhustorvet 15, 1 4760 Vordingborg (indgang er via trappen ved nr. 15)

Målgruppe:

FOA Storstrøms faglige medlemmer