Klarhed i arbejdet

Har du oplevet uklare eller modstridende krav i arbejdet – og hvordan påvirker det dig, når og hvis det sker?

I år stiller BFA Velfærd skarpt på dette emne på hospitaler, døgntilbud, hjemmepleje, dagtilbud, privat praksis og andre arbejdspladser

inden for social- og sundhedsområdet. Forskning viser nemlig, at uklare eller modstridende krav påvirker det psykiske arbejdsmiljø for såvel medarbejdere, som ledere. Hjælp os med at bliver klogere i et kort survey (10 min) og vær med i lodtrækningen om en plads på vores næste store konference om psykisk arbejdsmiljø.

I samarbejde med BFA Velfærd, vil vi nemlig være klar til når den nye AT-vejledning om Uklare og modstridende krav offentliggøres

senere på efteråret og er derfor i gang med at lave information til arbejdspladserne om ”Klarhed i arbejdet”.

Til brug for dette arbejde har vi brug for at vide om medlemmerne har oplevet uklare eller modstridende krav i arbejdet – og hvordan det påvirker det dem,

når og hvis det sker?