SSA Fagklub Vejle Foredrag i Bygningen

Foredrag for Social-og Sundhedsassistenter fagklubben Vejle

Mandag den 11.11.24 kl. 19:00 – 20:45

I Bygningen Ved Anlægget 14 B
Vi mødes kl. 17:00 i Paladspassagen Social Dining til lidt let at spise.

Collagen og Anti-inflammatorisk kost .........og ikke at forglemme, faste.

Et motiverende foredrag uden løftede pegefingre om, hvad vi selv kan gøre for at holde os raske.

Jerk W. Langer er bannerfører for den populære antinflammatorisk kost, der ifølge forskningen kan være med til at holde vægten, lindre smerter og andre symptomer, løfte humøret, få blodtryk og kolesterol på plads, og ikke mindst give mere energi og overskud. Sund mad er hverken kedelig eller præget af afsavn, og kan også være et perfekt supplement til medicin.

Hør også om tidens mest populære tilskud collagen. Jerk har talt med forskere fra hele verden omkring at holde leddene smidige og knoglerne stærke, dæmpe smerter, gøre noget ved rynker og ældet hud, forbedre restitution efter træning, samt gavne tarmflora og fordøjelse.
Forskning er vigtig, fordi collagen og antiinflammatorisk kost lovprises på de sociale medier. Hvor meget er der hold i, og hvor meget er useriøs markedsføring? Det får du indsigt i til foredraget.
Bliv både oplyst, underholdt og inspireret med mange praktiske råd, et par gode grin, samt venlige puf bagi med både reel viden og konkrete løsninger.

Tilmelding (først til mølle) senest den 01. september 2024
Til Ingrid Møller på mail: gimm@mail.tele.dk el. mobil 28 59 66 38 (ikke på
Messenger eller opkald)
Skriv fulde navn og de første 6 cifre i dit cpr.nr. Tilmelding er bindende og I vil få  en bekræftelse herpå.

HUSK afbud i god tid, så en anden kan få din plads, så vi ikke skal betale for flere end vi møder op.
På Bestyrelsens vegne
Ingrid