Dagsorden til generalforsamling onsdag 30. marts

Her kan du læse dagsordenen til FOA Vests afdelingsgeneralforsamling onsdag 30. marts

Generalforsamling

onsdag den 30. marts 2022 kl. 18.00

på Esbjerg Park, Stormgade 200, 6700 Esbjerg

(Generalforsamlingen begynder med middag kl. 18.00)

 

Dagsorden:

1. Velkomst ved Susanne Johannsen.

2. Godkendelse af forretningsorden.

3. Valg af dirigent.

4. Valg af stemmeudvalg.

5. Godkendelse af dagsorden.

6. Bestyrelsens beretning.

7. A-kassens beretning til orientering.

8. Regnskab.

9. Budget.

10. Indkomne forslag:
• Salg af Varde kontoret.
(ved beslutning om salg vil der blive indgået aftale om leje af lokaler i Varde)

11. Valg af:
• Afdelingsnæstformand (valgperiode til 2024)
• Arbejdsmiljøansvarlig (valgperiode til 2024)
• 2 bilagskontrollører (2-årig valgperiode)
• 2 bilagskontrollørsuppleanter (2-årig valgperiode)
• 1 fanebærer (2-årig valgperiode)
• 1 fanebærersuppleant (2-årig valgperiode)
• Statsautoriseret revisor (2-årig valgperiode)

12. Eventuelt.

Emner, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal indsendes skriftligt og være formanden i hænde senest to uger (15. marts 2022) før generalforsamlingens afholdelse. Dog skal forslag til kandidater til politisk valgte poster, der er på valg på generalforsamlingen indsendes skriftligt til formanden senest fire uger (1. marts 2022) før generalforsamlingens afholdelse. Hvis der er flere kandidater til posterne som afdelingsnæstformand og arbejdsmiljøansvarlig vil valget foregå ved urafstemning.

Tilmelding af hensyn til maden: Tilmeld mig her eller du kan ringe til Servicehjørnet tlf. 7610 9350 eller sende en mail til vest@foa.dk (navn og fødselsdato skal oplyses ved tilmelding) Tilmelding senest 22. marts 2022

Afdelingens regnskab vil være fremlagt i afdelingen en uge før generalforsamlingen.