Foredrag med Rune Strøm

Foredrag Rune Strøm - ryst din indre Cola

Rune Strøm er en af branchens absolut mest rutinerede og skarpeste formidlere inden for konflikthåndtering og kommunikation.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9999-25-89-02
Tid: til
Sted: FOA Vestsjælland, Japanvej 2, Slagelse
Målgruppe: Alle medlemmer af FOA Vestsjælland
Pris: Medlemmer: Gratis - Ledsager: 100 KR

Dankort         Mastercard   Visa
Ledige pladser 100
Tilmeldingsfrist: 23. oktober 2025 19:00
Tilmelding for enkeltpersoner: Medlem

Kom til et lærerigt og underholdende foredrag af Rune Strøm. Temaet er konstruktiv kommunikation og konflikthåndtering.

Rune Strøm er en anerkendt, rutineret og skarp formidler inden for konflikthåndtering og kommunikation. Han er en sjov, dygtig og engageret foredragsholder, der har meget på hjerte, og som formår at kombinere faglige emner med personlige vinkler.

Rune Strøm er en dybt passioneret foredragsholder, som sørger for at nå igennem til alle deltagerne – også på de bagerste rækker. Med sine erfaringer og fortællinger får han typisk sit publikum igennem hele følelsesregisteret, og det er ikke uvant både at have grædt og grint, efter et foredrag med Rune. Det er underholdende, samtidig med at deltagerne lærer en masse, både om dem selv, deres kollegaer og deres omgangskreds.

Runes foredrag anvender personlige historier og eksempler, som vi alle kan genkende fra vores egen hverdag. Til stor fornøjelse blandt deltagerne, er han ikke bleg for at udstille sine egne mangler og fejltrin, i bestræbelserne på at skabe forståelse og motivation hos sine deltagere.

Han er i dag kommunikationsekspert og internationalt certificeret Master Practioner i meditation. Han holder en lang række foredrag, kurser og workshops indenfor emnerne kommunikation og konflikthåndtering for virksomheder, foreninger, skoler, institutioner m.fl. i det private og offentlige. Oprindeligt har Rune en baggrund som socialpædagog, og har efterfølgende videreuddannet sig som coach og professionel mediator i skoleverdenen.

Samtidig har han i en årrække arbejdet som ledelsesrepræsentant og tillidsmand. I kraft af de to titler har han på arbejdspladser derfor siddet på begge sider af bordet – som henholdsvis tillidsrepræsentant og ledelsesrepræsentant. I 2013 var han aktuel i DR’s “Danskernes Akademi”, hvor han deltog som ekspert og foredragsholder i en udsendelsesrække om indlæring og trivsel.

Fotograf: Mikkel Baker