Almenområdets bestyrelse

Almenområdet varetager interesserne for alle de LFS-medlemmer, som arbejder i dagtilbud, skoler og støttefunktioner hertil. Bestyrelsen vælges på generalforsamlingen, som afholdes i september på lige årstal. Seneste ordinære valg fandt sted 21. september 2022. Bestyrelsen holder møde ca. en gang om måneden.

Almenområdets bestyrelse 2022 - 2024

• Tilde Kofoed
  • Tina Truelsen
  • Vibeke Vestergaard Jensen

Medlemmer af Almenområdet, som ønsker at indtræde i bestyrelsen, vælges på områdets generalforsamling, som afholdes hvert andet år i lige årstal. Der kan foretages suppleringsvalg ved årsmøderne i ulige årstal.

Det er desuden på generalforsamlingen, at man kan stille op som delegeret til LFS repræsentantskab. Repræsentantskabet er LFS øverste myndighed. Der kan læses mere om repræsentantskabet i LFS' vedtægter.

Har du spørgsmål om bestyrelsesarbejdet, eller overvejer du at stille op, er du meget velkommen til at kontakte områdeformanden.

Kontakt områdeformanden

Du er altid velkommen til at kontakte almenbestyrelsen med forslag til medlemsmøder, temaaftener eller andre fagpolitiske arrangementer.

Almenbestyrelsen kan kontaktes via formanden:

Martin Kragballe Appelquist Rasmussen
    E-mail: mkar@foa.dk