Dagplejeområdets bestyrelse

Dagplejeområdet varetager interesserne for alle de LFS-medlemmer, som arbejder som dagplejere i eget hjem, i flerbørnshuse, som dagplejepædagoger og som dageplejeledere i 18 kommuner i det storkøbenhavnske område. Bestyrelsen vælges på generalforsamlingen, som afholdes i september på lige årstal. Seneste ordinære valg fandt sted 15. september 2022. Bestyrelsen holder møde ca. en gang om måneden.

Dagplejeområdets bestyrelse 2022-2024

• Formand: Natascha Steen (HB-medlem)

• Kasserer: Elizabeth Thynov (HB-medlem). Dagplejer i Rødovre

• Anne Angelsø (HB-medlem). Dagplejer i Gladsaxe

• Helle Aastrup. Dagplejer i Hvidovre

• Kirsten Byø. Dagplejer i Gentofte

• Marianne Pedersen. Dagplejer i Albertslund

• Puk Lindgren. Dagplejepædagog, København

• June Andreasen. Dagplejer i København

• Dorthe Fahlén. Dagplejepædagog, Frederiksberg

• Anne Vibeke (Søs) Feilberg. Dagplejer i Lyngby

• Bettina Øster. Dagplejer i København

Medlemmer af Dagplejeområdet, som ønsker at indtræde i bestyrelsen, vælges på områdets generalforsamling, som afholdes hvert andet år i lige årstal. Der kan foretages suppleringsvalg ved årsmøderne i ulige årstal.

Det er desuden på generalforsamlingen, at man kan stille op som delegeret til LFS repræsentantskab. Repræsentantskabet er LFS øverste myndighed. Der kan læses mere om repræsentantskabet i LFS' vedtægter.

Har du spørgsmål om bestyrelsesarbejdet, eller overvejer du at stille op, er du meget velkommen til at kontakte områdeformanden.

Kontakt områdeformanden

Du er altid velkommen til at kontakte dagplejebestyrelsen med forslag til medlemsmøder, temaaften eller andre fagpolitiske arrangementer m.v.

Dagplejebestyrelsen kan kontaktes via formanden:

Natascha Steen
Arbejde: 46 97 16 48