Mange muligheder på FOA Århus’ hjemmeside

FOA Århus’ hjemmeside indeholder en lang række muligheder og informationer.

Mange muligheder på FOA Århus' hjemmeside

Uddannelsestilbud
Det er for eksempel muligt at se aktuelle uddannelsestilbud, der retter sig mod FOA-medlemmer. ”Uddannelsestilbud” kan interesserede finde i hovedmenuen, der ligger øverst til venstre på hjemmesidens forside.

Eller de kan se dem her.
Kontakt medarbejder i FOA Århus
Har medlemmerne brug for at kontakte en bestemt FOA Århus-medarbejder, så er det muligt at finde medarbejderens mail og telefonnummer på hjemmesiden. Oplysningerne ligger både i hovedmenuen under ”Fagforeningen” og under ”Kontakt FOA Århus”, der er placeret øverst til højre på forsiden.
Interesserede kan også se oplysningerne her.

Print nyhedsbrevet fra "Opslagstavlen"
Det er også muligt at finde en udgave af dette nyhedsbrev, som svarer til nyhedsbrevets forside, og som tillidsfolk og andre interesserede kan printe ud og hænge på opslagstavler eller lægge på kantineborde. Interesserede kan finde denne udgave af nyhedsbrevet under ”Opslagstavlen”, som de kan finde nederst til venstre på forsiden eller under hovedmenuen.
Eller se opslagstavlen her.

Se TV-reportager
FOA Århus’ hjemmeside indeholder også en masse tv-indslag, der ligger under ”Web-tv”, som folk finder i hovedmenuen.
Eller se TV-reportager her

Få nyhedsbreve læst op
Der er også mulighed for at få dette og andre nyhedsbreve læst op, og denne funktion ligger under ”Nyheder”, som man også kan finde i hovedmenuen.
Få nyhedsbreve læst op her.

Dette er blot nogle af de mange informationer, som ligger på FOA Århus’ nye hjemmeside, der i marts 2011 afløste afdelingens gamle. Interesserede kan finde mange andre oplysninger, hvis de kigger sig omkring på www.foa-aarhus.dk