Gratis IT-kursus for let øvede

FOA Århus medlemmer kan nu få et gratis IT-kursus, hvor de kan blive bedre til tekstbehandlingsprogrammet Word og lære at lave deres egne billedshow med programmet Photo Story 3.

Kurset ”IT for let øvede” er for medlemmer, der i forvejen kender til PC’er og Word, men gerne vil lære mere. Mange har nemlig erfaret, at selv om de kender nogle funktioner i Word, så er der mange andre funktioner i programmet, som de gerne vil vide mere om. På dette kursus lærer deltagerne for eksempel at arbejde med formatering af tekst, typografier, tabeller, spalter og billeder.

Kursusdeltagerne prøver også at lave deres eget billedshow med programmet Photo Story 3 og skal derfor medbringe egne fotos på en USB-nøgle. Billeder fra ferier eller familiefester kan blive til spændende dias-fortællinger, hvor der er panorerings- og zoomeffekter samt lyd og baggrundsmusik til billederne.

Der er tale om et firedages-kursus, som bliver afholdt 11/3 og 12/3 2013 samt 18/3 og 19/3 2013, og det sker alle dage fra klokken 8.30 til 12.15. Kurset bliver holdt i FOA Århus' lokaler.

Tilmelding senest mandag d. 4. marts 2013, og det kan ske her.