FOA klub

Ny FOA-Klub i Frederikshavn pr. 1. juni 2024

En ny klub på vej for alle medlemmer i FOA Frederikshavn

På generalforsamlingen den 19. marts besluttede medlemmerne, at vi opretter en ny klub. Klubben hedder FOA Klubben og er tænkt som en klub, der skal lave arrangementer for alle medlemmer i FOA Frederikshavn.

I dag har vi allerede andre klubber, som med stor succes har afholdt arrangementer, men kun for bestemte faggrupper.

Med den nye FOA Klub, er der ikke nogen, der bliver snydt. Vi laver nu en fælles klub for alle medlemmer i FOA Frederikshavn.

Som udgangspunkt bliver langt de fleste medlemmer helt automatisk medlem af FOA Klubben. Der er dog mulighed for at fravælge FOA klubben – det kræver blot at du giver os besked. Dét kan du læse meget mere om herunder.

Hvad koster det at være med i klubben?

Kontingentet til FOA Klubben er besluttet på generalforsamlingen. Der bliver opkrævet 20 kr. pr. måned, med start den 1. juni 2024.

Er jeg med i FOA Klubben?

Alle medlemmer bliver automatisk tilmeldt FOA klubben, undtagen elever og unge under 18 år.
Er du elev eller ung under 18 år, og vil du gerne være med i FOA klubben, så skal du aktivt tilmelde dig og give os besked. Du tilmelder dig FOA Klubben ved at skrive en mail til frederikshavn@foa.dk sammen med dit navn og fødselsdato og en besked om, at du gerne vil være med i FOA Klubben. På den måde bliver du tilmeldt.

Ønsker du ikke at være med i FOA Klubben

Det er frivilligt om du ønsker at være med i FOA Klubben. Du skal dog give os besked, hvis du ønsker at fravælge FOA Klubben. Du skal blot skrive en mail til FOA Frederikshavn på frederikshavn@foa.dk sammen med dit navn og fødselsdato og en besked om, at du fravælger FOA Klubben. På den måde bliver du fritaget for at være med i FOA Klubben og fritaget for at betale til FOA Klubben.

Hvad med pensionistmedlemmer?
Her gælder det samme. Alle pensionistmedlemmer bliver automatisk medlem af FOA Klubben, men har mulighed for at fravælge klubben, som beskrevet ovenfor.

Det er frivilligt at være med!

Det har været vigtigt for os, at de af jer der ikke ønsker at være med i FOA Klubben, kan fravælge medlemskab af klubben. Vi håber dog, at alle vil give det nye tiltag en chance. Vi glæder os rigtig meget til at komme i gang, og håber I tager godt imod de mange kommende arrangementer og nye tiltag.

Har du en god idé til et kommende arrangement, så sendt det til os på mail til  frederikshavn@foa.dk

Afdelingsbestyrelsen i FOA Frederikshavn