Personalestatus i KLS og hvad betyder det for medlemmerne?

Kære alle medlemmer

I marts har vi sagt farvel til to af vores medarbejdere her i KLS, nemlig Ditte og Anja og i april siger vi farvel til Noomi. Det betyder, at vi mangler 3 medarbejders indsats ved udgangen af april.

Vi er i fuld gang med at få opslået stillingerne, så vi kan få ansat nye medarbejdere og kollegaer i KLS - men det kan tage noget tid, før vi er oppe på fuld styrke igen. Dels skal vi have ansat de rigtige, og dels tager det noget tid, før en nyansat er sat helt ind i de mange forskellige arbejdsopgaver, som man har som ansat i en fagforening.

Jeg har derfor sammen med bestyrelsen taget en beslutning om, at vi frem til 01.08.22 ikke længere kan deltage fysisk som bisidder ved div. typer af samtaler, men at vi vil gøre hvad vi kan for at bistå jer i forhold til at deltage virtuelt over TEAMS, hvis der er et behov for det.

Ligeledes kan der være længere svartider på henvendelser til KLS, da vi jo altså er meget underbemandet lige nu.

Der er også en del af jer der ringer og skriver direkte til mig. Og det vil jeg bede jer om at undlade at gøre, idet mine dage er fyldt med mange forskellige typer af møder der gør, at jeg kan have meget svært ved at følge med i mængden af henvendelser. Derfor vil det være bedre at I ringer ind til KLS på 46971500 eller skriver ind via jeres digitale postkasse:

din digitale postkasse - tryk på dette link:

https://sso.foa.dk/OcesAuthPage/authenticate/Foa/NemidLogin.aspx eller via den faglige postkasse kls@foa.dk

Jeg håber meget på, at vi inden længe har ansat nye medarbejdere, som kan bidrage til at servicere og sagsbehandle de mange henvendelser vi dagligt får i KLS. Og at I medlemmer indtil da vil bære over med, at der kan være længere svartider hos os - og at I derfor må væbne jer med noget tålmodighed.

Vi gør alt, hvad vi kan - og de af jer der har igangværende arbejdsskadesager m.v. – skal nok også blive hjulpet inden en frist evt. er overskredet m.m.

Mimi Bargejani