Politisk valgte i FOA Aalborg 2013
Jytte - Kristian - Peter - Ebbe - Pia - Anne-Grethe - Jan - Kim og Pia er politisk valgte i FOA Aalborg.

Medlemsmøde for alle medlemmer

Afdelingsbestyrelsen i FOA Aalborg glæder sig meget til at komme ud i din kommune og diskutere de ting som rører sig netop på din arbejdsplads eller hvad dine muligheder er som ledig. Af hensyn til en snak omkring budgettet holder vi et særskilt møde for regionsansatte.

Tilmeld dig møde i din kommune eller møde for regionsansatte
Rebild Kommune 2. september 2013 Mødested: Comwell Rebild

Aalborg Kommune 2. september 2013 Mødested: FOA Aalborg

Vesthimmerlands Kommune 2. september 2013 Mødested: Kimbrer Kroen

Regionsansatte 11. september 2013 Mødested: FOA Aalborg

Jammerbugt Kommune 25. september 2013 Mødested: Hotel Søparken

Budgetter
På mødet kan vi tale om perspektiverne for hvordan dig og dine kolleger bedst kan få medindflydelse på fremtiden. I den forbindelse vil vi gerne diskutere de kommende budgetter i din kommune eller i regionen. Og sidst men ikke mindst se på hvem der stiller op til kommunal- og regionsvalget 19. november 2013.

Vi ved, at kommunerne har spændt livremmen ind det seneste år. Jammerbugt Kommune har således sparet 36 millioner kroner – det største tal set i forhold til kommunernes størrelse. I Rebild er tallet for besparelserne på 4 mill. kr., i Vesthimmerland 20 mill. kr. og i Aalborg 68 mill. kr. De fire kommuner har brugt mindre end budgetteret, og besparelsen kan særligt ses af de mange fyringer i kommunerne.

Sammen er vi stærke
Fuld organisering på FOAs område er vigtigt, for at vi kan stå stærkt. Står vi sammen kan FOA i Aalborg og FOAs tillidsvalgte gøre en forskel – uanset om du arbejder i det private, er offentligt ansat eller jobsøgende. I øvrigt er du altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker besøg på din arbejdsplads.