FOA er på arbejdspladsbesøg i uge 46 – løntjek er i fokus og derfor er vi færre på arbejde i den uge!
FOA er på arbejdspladsbesøg i uge 46 og derfor er vi færre på arbejde i den uge!

Uge 46: Løntjek og arbejdspladsbesøg i fokus

Færre i FOA Aalborg
Aktiviteterne i uge 46 betyder, at der er færre på kontoret i FOA Aalborg. Vær opmærksom på det, hvis du har planer om at kigge forbi med et fagligt spørgsmål, da det kan betyde ekstra ventetid.

Kom til løntjek i FOA Aalborg
I år har vi fokus på løntjek og har oprettet en løntjek workshop, hvor du kan få tjekket din lønseddel - du kan stadig nå at tilmelde dig. Til workshop skal du huske dine lønsedler og din arbejdstidsopgørelse for de seneste seks måneder.

Tilmeld løntjek workshop senest 7. november

Løntjek workshop for FOA-medlemmer (10.11.14)

Event mod ulighed
I Aalborg følger vi trop i FOAs kamp mod ulighed. Det sker tirsdag i uge 46, hvor FOAs fællestillidsvalgte, ansatte og valgte ønsker at synliggøre kampen mod uligheden. Er du tidligt på færde i Aalborg centrum, kan du møde os ved SOSU Nord, på Banegården, på Vesterbro og på Nytorv. Her deler FOA Aalborg postkort og rundstykker ud, så kom meget gerne og hils på os!

Ønsker du et besøg?
Vi kommer gerne ud i hele FOA Aalborgs geografiske område, som går fra Pandrup i nord, Aalestrup i syd, Hals i øst til Ranum i vest. Datoerne ændrer sig fra år til år, men uge 46 ligger fast.

Vi forsøger at dække alle sektorer, men føler du, at din arbejdsplads er overset, så er du altid velkommen til at kontakte FOA Aalborg for et besøg! Kontakt gerne næstformand Pia Pedersen eller faglig medarbejder Anne Ulstrup Nielsen, når det gælder besøg på arbejdspladsen.

Kontakt Pia Pedersen