Juletræsfest i Aalborghallen.
Børn og voksne hyggede sig til FOAs juletræsfest i Aalborghallen.

850 til FOAs juletræsfest i Aalborghallen

Ikke mindre en 850 børn og voksne var mødt op til årets juletræsfest med FOA Aalborg, og hvis man måler efter de glade smil, var det en fantastisk eftermiddag.

Festen startede kl. 14 i Aalborghallen, hvor Nissebanden spillede op til dans omkring det store juletræ. Efter næsten en times motion om træet, blev der råbt af fulde halse efter julemanden. De høje råb blev hørt, og efter nogen venten dukkede julemanden op for at underholde til den store juletræsfest. Herefter var der godteposer til alle børnene, og de blev taget rigtig godt imod. De voksne blev budt på kaffe og æbleskiver, og det betød ro for en stund!

Særligt børnene hyggede sig til juletræsfest.

Sanglege og lotteri
Der var også amerikansk lotteri med fine gaver til børn i alle aldre. Spillelysten var stor, og det betød desværre at der ikke var lodder nok til alle! ”Det beklager vi i FOA Aalborg, men det råder vi bod på næste år”, lover Pia Pedersen som er næstformand i FOA Aalborg.
Da julemanden havde forladt Aalborghallen spillede Nissebanden igen op til dans, og nu stod den på gode gamle sanglege som Bro, bro brille og Bjørnen sover. Både børn og voksne deltog i sanglegene og stemningen var høj. Festen sluttede kl. 17 efter en lang dag med masser af julehygge og med gode ønsker om den forestående jul.

Børn og voksne omkring træet i Aalborghallen.

Vindere har fået gavekort
Igen i år var der en stor malekonkurrence for børn, og der blev trukket tre vindere som hver modtager et gavekort på 300 kroner. De tre vinderne har fået besked:

De tre vindere

• Lisbeth Rosenmejer Pehrson, Nørresundby – Johan 3 år

• Jette Slot Christiansen, Aalestrup – Ebbe 2 år

• Connie Madsen, Aalborg SØ – Ronja 5 år

Juletræsfest i 2016
Næste gang FOA Aalborg holder juletræsfest bliver den 18. december 2016 kl. 14 i Aalborghallen og Pia Pedersen håber, at rigtig mange FOA-medlemmer igen har lyst til at møde op til fest.

Tilmelding sker også denne gang via:

www.foa.dk/Afdelinger/FOA-Aalborg/aktiviteter

Lagt på den 11.01.2016