Gør din indflydelse gældende - klik på billedet og tilmeld dig sammenlægningsgeneralforsamlingen allerede i dag.

Sammenlægning FOA Thisted-Morsø & FOA Aalborg - nu er det op til dig!

Fælles ønske om at slå de to afdelinger sammen
Gennem et par år har FOA Thisted-Morsø og FOA Aalborg haft et tæt og tillidsfuldt samarbejde på en række områder. Vi har budt ind med forskellige synspunkter og styrker – og efterhånden er ønsket opstået om at søge de to afdelinger slået sammen. I ligeværdighed – trods mange forskelle.

Baggrunden for en sammenlægning er ønsket om en større robusthed samt muskelkraft overfor arbejdsgiverne.

Sammenlægningen bunder også i ønsket om større, bredere og nye muligheder til gavn for begge afdelingernes medlemmer, i en ny samlet organisation. Slå kompetencer og ekspertise sammen, udnytte hinandens ressourcer og undgå dobbeltarbejde, både i forhold til administrative opgaver og i forhold til strukturen, der frigiver ressourcer til andre medlemsrettede opgaver.

En sammenlægning skal ikke bruges til at komme længere fra medlemmerne. Medlemmer overalt i det store nye geografiske område skal opleve en større kvalitet og styrke, både i faglige spørgsmål, i råd og dåd til det enkelte medlem og i administrative forhold.

Nu er vi nået frem til tidspunktet, hvor der skal træffes beslutning. Vi synes selv, at vores sammenlægningsgrundlag fejer enhver tvivl, der måtte være, til side! Og nu er det op til DIG!