Julearrangement arrangeret af dagplejerne i Nibe
Succesfuldt julearrangement arrangeret af fire naturdagplejere i Nibe.

Naturdagplejere holdt julearrangement i Nibe

I Nibe har de netop holdt julearrangement med ikke mindre end 56 børn, 71 forældre og bedsteforældre, 15 dagplejere, en brandbil, to julemænd og rådmand Mai-britt Iversen tog sig tid til at deltage.

Hyggelig dag på torvet
Kommunale dagplejere fra Nibe havde skabt et fantastisk julearrangement, og de bærende kræfter bag var fire naturdagplejere bestående af dagplejerne Jette, Dorthe, Pia og Birthe. De holdt en hyggelig dag med børnene i fokus omkring byens store juletræ på torvet i Nibe.

Godt med synlighed i dagplejen
”Arrangementet har givet stor opmærksomhed til dagplejen, og de fire dagplejere er klar til at gentage successen i 2017, da det er en ren fornøjelse at arrangere,” fortæller Birthe Bach. Lokale sponsorer havde bl.a. sørget for pebernødder, kaffe, levende musik, julemænd i brandbil og gaver til alle børnene og sponsoraftalen er allerede klar for næste års arrangement.

Til julearrangementet blev der danset om juletræet og sunget kendte julesange. De fire arrangører er rigtig glade for den store opbakning, som de får fra forældre, bedsteforældre og alle andre der har gjort det muligt.

Jytte Christensen som er sektorformand i FOA Aalborg udtaler: ”Vi ved godt, at dagplejerne giver børnene mange gode oplevelser, men hvor er det godt, at deres faglighed bliver synliggjort - også på den her måde.”

Julearrangement i Nibe