Oplev unikke rejsedestinationer med FOA Nordjylland og TJM Forsikring

Drømmer du om andre ferieformer end du plejer? Gennem et unikt partnerskab mellem FOA Nordjylland og TJM Forsikring, tilbydes vores medlemmer muligheden for at leje ferieboliger til en fordelagtig pris. Tilbuddene gælder kun, hvis du også har en forsikring hos TJM Forsikring. Vi har i øjeblikket fire forskellige ferieboliger til rådighed.

• Malaga Lejligheden: Oplev det sydspanske liv i en moderne lejlighed beliggende nær både stranden og byens hjerte. Denne feriebolig har plads til op til seks gæster. Den er tæt ved havet og har swimmingpool på taget.
  • Thueyts hus: Tag et skridt tilbage i tiden med et ophold i et idyllisk hus fra 1300-tallet, beliggende i den maleriske franske by Thueyts i det naturskønne Ardeche-område. Denne bolig kan også huse op til seks personer.
  • Haarby sommerhus: Nyd udsigten over Helnæs-bugten fra vores rummelige sommerhus i Haarby, som byder på fire værelser og plads til ni gæster. Som en ekstra bonus er der gratis adgang til alle faciliteter på den nærliggende campingplads, inklusive swimmingpoolen.
  • Grenå husbåden: For en unik ferieoplevelse, prøv vores husbåd beliggende i Grenå Marina, lige ved stranden. Med tre soveværelser er der plads til seks personer.

Er du medlem af FOA Nordjylland og kunde hos TJM Forsikring? Så kan du finde mere information om disse ferieboliger, tjekke tilgængelighed og eventuelt booke dit næste ferieeventyr på vores hjemmeside. Besøg FOAs bookingportal for at starte din rejse.

Thueyts - Malaga - Haarby og Husbåd i Grenå