Endnu usikkert hvordan genåbningen bliver i FOA Nordjylland

Myndighedernes corona-anbefalinger ændrer sig løbende, og snarest vil FOA Nordjyllands politiske ledelse beslutte, hvad anbefalingerne vil betyde for fagforeningen og dets medlemmer. Lige nu er situationen med corona meget usikker på grund af den øgede smittespredning. Det kan betyde, at møder igen vil blive aflyst, udsat eller holdt som digitale møder. Har du allerede tilmeldt dig aktiviteter, vil du som ALTID få besked om evt. ændringer.

FOA Nordjylland følger naturligvis myndighedernes anbefalinger, der handler om, hvordan vi mindsker risikoen for corona-smitte. Afstanden mellem mennesker og forsamlingsstørrelser kan også ændre anbefalingerne i takt med, at corona-situationen forandrer sig.

I næste nyhedsbrev vil FOA Nordjyllands medlemmer mere konkret viden om de evt. konsekvenser anbefalingerne får. Anbefalingerne kommer bl.a. til at handle om:

• Medlemmers fremmøde på fagforeningskontorerne i Thisted og Aalborg
  • Aktiviteter for medlemmer
  • Uddannelse af tillidsvalgte

Du kan altid komme i kontakt med FOA Nordjylland - der er faktisk flere muligheder:

• Du kan skrive sikkert via MitFOA
  • Du kan ringe til 46 97 29 00 i normal åbningstid.
  • Du kan ringe til hotline 46 97 12 50 udenfor normal åbningstid
  • Du har også mulighed for at holde virtuelle møder med en faglig medarbejder i FOA Nordjylland.
  • Du kan fortsat komme til fysiske møder i FOA Nordjylland, hvis du har en forudgående aftale.

Vi siger tak til alle jer som har været med til at bære Danmark igennem krisen på sundhedsområdet, og til alle jer som er blevet hjemme, har begrænset de sociale kontakter og i øvrigt sikrer behørig afstand i alle sammenhænge.

Lagt på den 12.08.2020

Senest redigeret den 12.08.2020