Formandens Julehilsen 2018

FOA Randers ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår.

I FOA Randers har det været et år med mange opgaver ikke mindst forårets overenskomstforhandlinger trak store veksler på alle lige fra medlemmer, tillidsvalgte, valgte og medarbejderne i Medlemshuset.

Selvom det endte med, at vi ikke kom i konflikt, så lærte vi meget af hele forløbet, og står derfor bedre rustet, når eller hvis vi igen kommer i en tilsvarende situation.

Året har også budt på nye medlemsarrangementer i samarbejde med AOF. Vi har været rigtig glade for den store opbakning, der har været til arrangementerne, og der har generelt været stor tilslutning til arrangementerne i FOA Randers. Det er dejligt, at så mange har lyst til at tage del i afdelingens aktiviteter.

Vi ser frem til at se rigtig mange af jer i Medlemshuset i det kommende år.

Sluttelig vil jeg gerne takke alle afdelingens tillidsvalgte og bestyrelsesmedlemmer for det helt særlig hverv, I løfter i afdelingen.

Jeres engagement og indsats betyder, at vi sammen kan yde en endnu bedre service til alle medlemmer i FOA Randers.

De varmeste julehilsner

Lene Hartmann, afdelingsformand