Juletræsfester i FOA Randers

700 børn, forældre og bedsteforældre, hyggede sig til FOA's juletræsarrangementer i Grenaa og Randers

Musikken leveret af 2 x Bent, der spillede julemelodier.

Julemanden fortæller

Men højdepunktet på dagen, var at se børnenes overraskelse over at Julemanden alias Benno kom på besøg.

Julemand og hjælpere

Den gamle julemand på 534 år, kunne få børnene og bedsteforældrene op af stolene, til dans omkring juletræet til tonerne af de velkendte julesalmer. Julemanden formåede at holde børnene engagerede i en times tid, så var det også nok. Nu vil vi have godteposer blev der råbt.

Sikke en glæde, så meget slik på en gang.

Lilly Hansen

I Grenaa deltog Lilly Hansen deltog i FOAs arrangement for 46. gang. Hun har deltaget siden DKA tiden i Randers, det blev siden flyttet til Ebeltoft, og da DKA fusionerede med Husligt arbejderforbund i 1993, har det siden været afholdt i Pavillonen i Grenaa. I dag har Lilly sine børn, svigerbørn og børnebørn med. Det er en rigtig hyggelig eftermiddag, som er en fast og god tradition. "Dem skal man værne om", siger Lilly Hansen.

Juletræsfesterne er en fast tradition i både Grenaa og Randers, der er værd at værne om.

Juletræ og julemand