FOA Sønderborg søger kontormedarbejder

Hvad søger vi?

• Vi søger en stilling som kontormedarbejder.
• Det er en tidsbegrænset stilling, med tiltrædelse snarest og til og med den 14. august 2016.
• Stillingen er på 30 timer pr. uge.
• 5 dages arbejdsuge med faste komme / gå tider.
• Der er overenskomst med HK Sydjylland.

• Arbejdsopgaverne er forefaldende kontorarbejde, med flair for EDB og receptionsarbejde.
 Ja, egentlig søger vi vel en ”blæksprutte”.
• Du vil indgå i et team på i alt 3 kontormedarbejdere, som ud over tildelte opgaver bl.a. skal planlægge ferie og fridage i fællesskab.
• Det forventes at du arbejder under ansvar med de opgaver du bliver tildelt, og at du er i stand til at have flere bolde i luften samtidig. At du er fleksibel, omstillingsparat og serviceminded. Et positivt livssyn og humor vil være et stort plus.

Hvem er vi så?

• Vi er en faglig organisation med 10 medarbejdere i faglig afdeling og 4 i A-kassen. Hos os er to dage aldrig ens. Planlægning af opgaver er en god ting, men man må påregne at det ikke altid holder. Du vil blive mødt af en kollegagruppe som er meget arbejdsom, men hvor der samtidig er plads til lidt sjov i hverdagen.

• Vi er en organisation hvor medlemmer og tillidsvalgte altid er i centrum, og derfor er vores hus også et sted som er flittigt besøgt. Der afholdes mange møder for medlemmer og tillidsvalgte, ligesom al uddannelse af tillidsvalgte foregår hos os.

Vi håber at ovenstående har givet dig lyst til at prøve et meget anderledes job, og vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Ansøgningsfrist torsdag den 7. januar 2016 kl. 14.

Samtaler vil finde sted den 14. januar 2016.

Ansøgning sendes til:

FOA Sønderborg Afdeling, Damgade 104, 6400 Sønderborg

Att. Susanne Kragelund Hansen.

FOA sammen gør vi forskellen