Kvalitet i dagplejen 2024

Alt det gode dagplejen kan! Men hvad er det?

v./ Sebastian Damkjær-Ohlsen, cand.pæd.psych., Be-coming – arbejder for det gode børneliv.

Det dobbelt blik
Hanne Warming, professor, Roskilde Universitet

Børn og konflikter
v. Suzanne Krogh, cand.psych., speciale i børn og unges udvikling, partner i Life-lab

Hvordan kan dagplejere undersøtte børns fællesskaber?
v. Lone Svinth, lektor, ph.d. pædagogisk psykologi på DPU, Aarhus Universitet

Dagplejerens rolle i børns leg
v. Line Buer Bjerre, seniorkonsulent i Danmarks Evalueringsinstitut (EVA)

Hvad skal der egentlig føres tilsyn med?
v./Birgit Stechmann, chefkonsulent i FOA, Charlotte Meibom, souschef Børn og Undervisningsministeriet og chefkonsulent Lisbeth Due Pedersen, KL

Sanseintegration og sanseudvikling
v. Gitte Frost, fysio, psyko- og traumeterapeut og forfatter

De fysiske omgivelser i dagplejen
V./ Grethe Kragh-Müller, børnepsykolog og lektor på DPU- Aarhus Universitet.