Kvalitet i dagplejen 2024
Alt det gode dagplejen kan! Men hvad er det?
v./ Sebastian Damkjær-Ohlsen, cand.pæd.psych., Be-coming – arbejder for det gode børneliv.
Det dobbelt blik
Hanne Warming, professor, Roskilde Universitet
Børn og konflikter
v. Suzanne Krogh, cand.psych., speciale i børn og unges udvikling, partner i Life-lab
Hvordan kan dagplejere undersøtte børns fællesskaber?
v. Lone Svinth, lektor, ph.d. pædagogisk psykologi på DPU, Aarhus Universitet
Dagplejerens rolle i børns leg
v. Line Buer Bjerre, seniorkonsulent i Danmarks Evalueringsinstitut (EVA)
Hvad skal der egentlig føres tilsyn med?
v./Birgit Stechmann, chefkonsulent i FOA, Charlotte Meibom, souschef Børn og Undervisningsministeriet og chefkonsulent Lisbeth Due Pedersen, KL
Sanseintegration og sanseudvikling
v. Gitte Frost, fysio, psyko- og traumeterapeut og forfatter
De fysiske omgivelser i dagplejen
V./ Grethe Kragh-Müller, børnepsykolog og lektor på DPU- Aarhus Universitet.