Medlemskalender 2022

Vi har fået leveret medlemskalenderen for 2022 og på lige fod med sidste år, skal du bestille en kalender, hvis du ønsker en.

Er din arbejdsplads korrekt i vores system?

I den mail som vi har sendt til dig, har vi nævnt den arbejdsplads, som vi mener du arbejder på og som er noteret i vores system. 

Hvis den ikke er korrekt, beder vi dig om at åbne vores hjemmeside www.foa.dk – og logge dig ind på mit FOA og rette din arbejdsplads ellers kan du ringe til os på 46 97 33 90, så retter vi den. 


Hvordan får jeg min kalender? 
Det er din FTR/TR der får kalenderne, så det er vigtigt at din arbejdsplads er korrekt. 

– ellers bliver det vanskeligt at få uddelt din kalender. 


Jeg har ikke en FTR/TR! 
Har du ikke en FTR/TR, er du velkommen til at komme og hente kalenderen i afdelingen.  


Du skal bestille kalenderen her inden 21/10-2021 og du kan kun bestille til dig selv. 


Har du spørgsmål? 
Du er velkommen til at kontakte Joacim Ipsen 46 97 33 81 eller Annette Nyborg 46 97 33 72.